?

Log in

No account? Create an account
Del Rion [userpic]

iTunes: too funny to be real

April 11th, 2008 (01:23 pm)
Tags:

Oh the free laughs iTunes grants us...

I was uploading Demon Hunter's first, self-titled album to my computer. iTunes, nice as usual, got me the track names etc.

What really made my day was... Category?

iTunes says: Gospel & Religious

*big fucking laugh*

Ahem... in case someone doesn't know - which I assume - Demon Hunter isn't Gospel & Religious. It's metal. XD

*keeps on cracking over it*

Comments

Posted by: jynx (you say geek like it's a bad thing) (jynnxx)
Posted at: April 11th, 2008 10:50 am (UTC)

Lol *amused*

Bah, families :/ *hugs*

Posted by: The path of excess leads to the tower of wisdom. (seasidh)
Posted at: April 11th, 2008 11:02 am (UTC)
shomo | lmfao

Religious metal maybe? :P

Posted by: Del Rion (del_rion)
Posted at: April 11th, 2008 12:24 pm (UTC)

Uhh, not very likely, but I'm sure iTunes would try that one, too XD

Posted by: The path of excess leads to the tower of wisdom. (seasidh)
Posted at: April 11th, 2008 01:17 pm (UTC)
jared | hai guise

I wonder what category they'd put 30STM in then, since it's a cult and all XD

Posted by: Del Rion (del_rion)
Posted at: April 11th, 2008 02:38 pm (UTC)

Metal (?!?). Rock. Alternative. One Christmas XD

Posted by: The path of excess leads to the tower of wisdom. (seasidh)
Posted at: April 11th, 2008 02:44 pm (UTC)
shomo | lmfao

SOFT ROCK? POP MUSIC! MWAHAHAHAHAH.

Wait, I know. SPIRITUAL!

Posted by: Del Rion (del_rion)
Posted at: April 11th, 2008 02:52 pm (UTC)

Space (o.0)

That would be the best definition of all time. Though it's not a real category... but then again, I'm convinced that 30StM deserve their own category for being so damn brilliant XD

Posted by: The path of excess leads to the tower of wisdom. (seasidh)
Posted at: April 11th, 2008 02:55 pm (UTC)
tomo | catnip

LMAO Jay-Rock. Marsternative. Alien-Music. *scratches head* One of these days, I might come up with something. *feeds Tomo catnip to make him more brilliant*

Posted by: Roynderful Wizard of Oz (vamm_goda)
Posted at: April 11th, 2008 06:14 pm (UTC)
Allow me to consider this . . .

*giggles* Ah, iTunes. Once again, your logic fails to impress me.

Posted by: Del Rion (del_rion)
Posted at: April 11th, 2008 06:18 pm (UTC)

Indeedy :P

Posted by: luzestrellera (luzestrellera)
Posted at: April 11th, 2008 11:19 pm (UTC)
heaven and hell

LMAO!! haha
well, music is asort of religion to some people....maybe the one who clasified it was that kind of person :P
i wonder how would people react if they play that in church....LOL

Posted by: Del Rion (del_rion)
Posted at: April 12th, 2008 02:50 am (UTC)
Del back

Maybe the person behind this is part of the Cult *ponders* I guess we'll never know.

And I might even go to church in case they played Mars songs in there! :D

Posted by: luzestrellera (luzestrellera)
Posted at: April 12th, 2008 04:18 am (UTC)
confess

hahaha i'll go to church under that circumstances too LOL (and mostly if father Leto is the priest....LOL)

13 Read Comments